zaterdag 13 augustus 2011

bed of clouds



Ik ben weer goed bezig, ik heb mijn hummel afgemaakt en weggebracht naar de lijsterij in Elburg. Ik ben erg benieuwd naar het resultaat, de man van de lijsterij was er zo mee bezig geweldig !!!!!
Zelden heb ik dat meegemaakt maar hij doet ook veel borduurwerken dus dat scheelt ook wel denk ik, als ik hem heb plaats ik nog een foto,

Maar.............. heb eindelijk mijn Head bed of clouds weer eens opgepakt, hij heeft veel te lang stil gelegen nu ik hem weer tevoorschijn haalde dacht ik wat jammer dat ik hem heb weggelegd en ook nog zolang.
Maar dan begin je met borduren en dan komt het weer........ ik heb heel veel 1 steekje gedaan en dat over een half vel van het patroon pffff het was een mega klus, maar met de thread organizer die ik gekocht heb gaat het wel veel sneller het scheelt enorm dat je 50 kleuren niet elke keer in en uit de naald moet halen.
Dit weekend blijf ik werken aan de Head ik hoop nog een bladzijde af te krijgen die aan de rechterzijde waar ik al aan begonnen benvanaf maandag ga ik ook aan tiddles werken zodat die ook af komt.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten